21 Ocak 2015 Çarşamba



Merhabalar...
Bugünün konuğu sevsem mi sevmesem mi bilemediğim elsev'in mucizeyi yağı.Tahmini 4-5 aydır kullanıyorum. 
Kullanım alanı 3 şekilde ;

*Banyo öncesi yoğun bakım için kullanılabiliyor.
*Banyo sonrası ıslak saça uygulayarak tarama kolaylığı sağlama için kullanılabiliyor.
*Elektriklenen ve kuru saçı nemlendirmek için kullanılabiliyor.

Ben devamlı olarak banyo sonrasından kullanıyorum. Saçlarım kırılmadan açılsın diye. Bir kere kuru saça deneme gafletinde bulundum aman allahım temiz saçım bir anda yağlı bişi oldu. O denemeden sonra bir daha o şekilde hiç kullanmadım.
Duş öncesi için bana göre aktarlardan alınabilecek bakım yağları varken bunu kullanmayı hiç aklıma getirmedim açıkçası.
Bana faydası oldu mu kısmına gelecek olursak eğer ;
Saçlarımın uçları kendi halinden daha sağlıklı duruyor evet ama mucizevi bir etki görmedim. Şuan alışkanlık haline getirdiğim için kullanıyorum. Ama şunu söyleyebilirim ince telli ve yağlı saçlarımı yağlandırıp söndürmedi şu zamana kadar.

0 yorum:

Yorum Gönder