11 Nisan 2014 Cuma

On 21:24 by Unknown in , , , , ,    1 Yorum

Bu akşamı güzel bir bahar kokusuyla kapatıyorum :)
Buradaki Gratis alışverişimde almıştım hatırlarsanız.
Tam bir bahar-yaz kokusu diyebilirim.
Üzerinde mango yazsa da ben mango kokusundan çok kayısı tarzı bir koku alıyorum yoğun olarak.
Hatta bir arkadaşım "Bana köyümü hatırlattın kayısı ağacı gibi mis kokuyorsun dedi" :)

Böyle ferah kokuları çok seviyorum.
She'nin bu ürünüyle ilk defa karşılaştığımı da belirteyim daha önce hiçbir yerde görmedim.
250 Ml Boyutu da uzun süre kullanacağım anlamına geliyor tabiki :)
Fiyatı 10 Tl idi ve kalıcılığı bu fiyata göre çok çok iyi.
Neredeyse tüm gün üzerimde kalıyor diyebilirim.

Ben kokusunu çok seviyorum sizinde bu tarz önereceğiniz kokular varsa önerilerinizi beklerim.
Sevgiler :)


1 yorum:

  1. Camilli Titanium - Titanium-ART
    We winnerwell titanium stove have created a premium-grade solid core that creates the microtouch trimmer best conditions and is highly durable for many titanium touring applications. Our titanium muzzle brake core material is the stainless t fal titanium pan steel core.

    YanıtlaSil