15 Nisan 2014 Salı



Yaklaşık 6-7 ayı geçkin bir süredir bu ürünü kullanıyorum. Yazmak için geç kalmış olabilirim ama aklımdaki herşeyi netleşmiş bir ürün olduğu için rahat bir şekilde ürünü anlatacağım :)


Ürün 2 şekilde kullanılıyor ; 

1. Temizleme Jeli olarak
2. Maske olarak.

Temizleme Jeli olarak kullanıldığında her gün kullanmak gerekiyor. Ama ben maske olarak kullanıyorum. Haftada 2-3 kere kullanmak yeterli oluyor.
Yüzüme ince bir tabaka halinde sürdükten sonra 5 dk bekletiyorum ve iyice duruluyorum.

Maskeyi yüzümde bekletirken neler yaşıyorum pekiiii ?
Maskeyi yüzümde bekletirken bile gözeneklerimin iyice temizlendiğini gayet net bir şekilde hissediyorum.
İçerisinde nane olduğunu düşünüyorum ve gözeneklerim aşırı ferahlıyor. Kir olarak yoğun bölgeler ; özellikle burun ve yanak bölgesi için hafif yandığınızı hissedebilirsiniz naneden dolayı.
Daha aydınlık ve tazelenmiş bir cildim oluyor. 
Üstten temizlemediğini köşe bucak temizlediğini sizde kullanınca eminim farkedeceksiniz.

Ben dediğim gibi maske olarak kullanıyorum. Günlük kullanımda belki daha iyi etkileri olacaktır.
Üründen, yazdığımdan anlayacağınız üzere gayet memnunum. 
Kullanmak isteyenlere çok çok tavsiye ederim :)
Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder