4 Nisan 2014 Cuma



Bu göz farını sanırım geçen seneydi bir arkadaşımın önerisiyle almıştım. Elite Mono Cotta göz farı hem ıslak hem de kuru olarak kullanılıyor. Bu özelliğide ilgimi çekti. 

Ben elite göz farının mavisini aldım. Eğer kuru şekilde sürersem kendi gözüken rengini veriyor. Islak sürersem rengi biraz daha koyu bir mavi oluyor. Ayrıca ıslak sürüldüğünde çok daha ipeksi oluyor dokusu. Elite Mono Cotta göz farının kalıcılığıda mükemmel. Uzun süre kullanmadan kenarda duran bu göz farı bu aralar favorim oldu ve en kısa zamanda bir kaç rengini daha alacağım.



Sitesinde yazan ürünün özellikleri ise;

İpeksi dokusu ile uygulanması kolay, kullanışlı bir ürün. Yoğun renk yapısıyla göz makyajınıza kalıcılık sağlar. Özellikle ıslak uygulandığında makyajınız gün boyu ilk anki tazeliğini korur. UVB filtresi içeren bu ürün gözlerinizi renklendirirken aynı zamanda da içeriğindeki jojoba yağı ve E vitamini ile bakım yapar.

Elite Mono Cotta göz farının fiyatı ise 13 tl gibi uygun bir rakam.


Elite Mono Cotta göz farına buradan da ulaşabilirsiniz.

Buarada bendeki farın ambalajının farklı olmasının nedeni biraz eski olması. Ambalaj değişikliğine gidilmiş.

1 yorum:

  1. çekimler harika:) blonuzu takibe aldım benim blogumada beklerim. sevgiler:)
    http://lapermstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil