9 Nisan 2014 Çarşamba

On 22:27 by Unknown in , ,    Yorum Yok


Ürünü alırken buraya hüsrana uğramış şekilde bir yazı gireceğimi hiiiç mi hiç hayal etmemiştim :(
Bloglarda o kadar çok methini duydum ki hiç şüphesiz aldım. Tabiki herkes memnun kalacak değil. Ben de memnun kalmayanlardan oldum malesef.
İçinde aktif kömür varmış. Yağı,kiri, siyah noktaları mıknatıs gibi çekiyor imiş vaadine ve okuduğuma göre.
Yapısı oldukça yoğun bir maske. Ebaydan 10 lira gibi bir fiyata aldım.
Neyse gelelim bana etkilerine ;


Siyah nokta olan bölgelere biraz daha kalın tabaka sürerek 15-20 dk arası beklettim iyi bir şekilde kurudu.

İşte işkence buradan sonra başladı. Maskeyi çıkartmak için kazı ekibi çağıracaktım neredeyse gözlerim yaşararak çıkarttım. Gene de siyah noktalara iyi gelecekse çilemse çekerim dedim. Ama maskeyi yüzümden tamamen çıkardıktan sonra yüzümde hiçbirşeyin değişmediğini herşeyin yerli yerinde olduğunu görünce çektiğim acının boşa olduğunu anladım ve üstüne sabah uyandığımda yanak bölgelerimde ergenliğimde bile çıkmamış olan nur topu gibi sivilcelerin çıktığını gördüm.
Maskeyi yanlış kullanmış olsam diyorum ama altı üstü maske nasıl yanlış kullanabilirim ki diyorum kendi kendime.
Kısacası ben bu ürünü tavsiye etmiyorum. 

0 yorum:

Yorum Gönder