12 Mart 2014 Çarşamba

On 13:21 by hazalşenyüzlü in , , , ,    Yorum Yok

Uzun zamandır kullanıyorum fekat tam anlamıyla üründen memnun kaldıktan veya kalmadıktan sonra yazmam okuyan herkes açısından daha sağlıklı olacağından uzun zaman denedimm ve artık yazabilirimm.
Ürünü kullanmadan önce başka makyaj bazı kullanmağımı da ekleyeyim. Bundan sonra başka denemeyeceğim anlamına gelmez tabi daha güzelini bulursam neden almayayım :)
Ama gelelim biz The Balm Makyaj Bazımıza.
Birkaç blogda kokusunun kötü olduğunu okumuştum ama ben rahatsız olmadım kokusundan hatta burnuma kokusuda gelmedi açıkcası. Şeffaf bir renkte sürmeden önce nemlendiricimi sürdükten sonra uyguluyorum.
Cildim kadife gibi oluyor ve bu hissi çok seviyorum. Sabahtan yaptığım makyajım sağolsun sayesinde akşama kadar dayanıyor. Normal bazsız makyaj yaptığımda akşama kadar allığımdan eser kalmazdı şimdi akşama kadar kalıcılığını koruyor. Ve en güzelide cildim yağlı genelde fondoten sürünce burun bölgem parlar bazımı sürüp fondoteni üzerine sürdükten sonra parlamayı kesiyor gün içinde. Fiyatını Gratis %20 indirmdeyken 20 lira gibi bir fiyata almıştım hatırmadığım kadarıyla. 

0 yorum:

Yorum Gönder