29 Mart 2014 Cumartesi

Herkese bu güzel cumartesi gününden selamlar.
Gratis kart almaya çıkmıştım bugün, ürün almadan kart verilmediğini öğrenince bende de alışveriş hevesi olunca hemen alışverişe başladım :)
Bu sefer ihtiyaç alışverişi oldu :)
Gelelim neler aldığıma;
She is Miss Mango Body Mist : She'nin bu ürününü ilk defa gördüm 3 çeşidi daha vardı ama en fazla mangolusu hoşuma gittiği için tercihim bu oldu. Fiyatı 10 TL.
Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Çift Etki : Doğal kaynaklı kirpik güçlendirici ve suya dayanıklı makyajı çıkarır yazılarını okuyup almamak olmazdı. Umarım vaatleri gerçekleştirir.
Foot Factory Nane Aromalı Ayak Banyosu : Her gratise girişimde elimin gidip bir türlü almak istemediğim bir üründü sonunda aldım bakalım memnun kalacak mıyım.
Colgate Total Diş Fırçası : Yumuşak diş fırçaları tercihimdir. 1 alana 1 bedavaydı bende yedeklemek istedim.
Eklips Toothbrush Holder : Seyahatler için çok kullanışlı oluyor bu ürün ama günlük olarak diş fırçamın açıkta kalması pek hoşuma gitmez küçük koruma kaplarının da işe yaramadığını düşünüyorum hijyen açısından bu kaplar tam korumalı olduğu için bunu tercih ediyorum.
Essence Make-up & Powder Sponges : Pudra süngerim yıpranmıştı essencenin fondoten ve pudra süngerini görünce attım sepete.
Benri Top Makyaj Pamuğu : Fotoğrafta görünmüyor çünküüü konsept yapayım derken pamuğu koymayı unutmuşum :) Tek kaldığını görünce kaçırmak istemedim attım sepete.
Kartı da koymayı unutmuşum malesef ama hemen kullanılamıyor aktifleşmemiş merkezden daha.
Sevgiler :)

0 yorum:

Yorum Gönder