26 Mart 2014 Çarşamba

Kadınlar günü indiriminde uygun bir fiyata sahip oldum kendisine. İçerisinde Greyfurt, Nar Özleri ve C Vitamini var. Yağlı ve problemli ciltler için önerilmiş bir ürün. Benim de cildim yağlı olduğu için denemek için atıverdim sepetime.
Aldığım günden bugüne her gün düzenli olarak kullandığım için yazmanın vakti geldiğini düşünüyorum.
Kokusu harika harika harikaaaa :) Elinize aldığınızda kokusu o kadar net değil ama tüm yüzünüze köpürtmeye başladığınızda muhteşem bir koku yayılıyor banyoya ve kokusu beni çok mutlu ediyor.
Cildime uyguladıktan sonra daha canlı bir cildim oluyor, gerçekten arındırıyor. Daha aydınlık bir cilt görüyorum aynaya baktığım zaman. Cilt bozukluklarına ne kadar iyi gelir o konuda birşey demem mümkün değil çünkü tek başına etki edeceğini pek düşünmüyorum.
Özet geçecek olursam cildime iyi geldiğini ve canlandırdığını hissettiğim bu ürünü size de gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. :)

0 yorum:

Yorum Gönder