10 Mart 2014 Pazartesi


Kadınlar günü vesilesiyle bu ara çok fazla alışveriş yaptığım doğrudur. Ayın sonu zor gelecek gibi görünüyor ama pişman mıyım aslaaa :) Bir kadın makyaj malzemelerinden asla pişman olmaz. Bir daha olsa bir daha yaparım :)
Gratis ve Watsonsu aynı kareye koydum neyi nereden aldığımı yazacağım :)


Gratisten Aldıklarım ;
Rounds Makyaj Temizleme Diski :Çok kalabalık olduğu için fiyatına bakamadım malesef. Güzel temizledi makyajımı.
Benri Peeling Etkili Makyaj Temizleme Diski : Arka yüzeyi düz ön yüzeyinde ise mavi tanecikler var. Yüzümü toniklerken kullanacağım ama henüz kullanamadım. Kullandığımda detaylı yazısını yazarım. Bunun da malesef fiyatını hatırlamıyorum.
Garnier Saf ve Temiz Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Jel : Çok net söylüyorum kokusunu yiyebilirim. Elinize aldığınızda koku olmuyor ama yüzünüze sürerken bir koku yayılıyor kiii anlatamam. İşime yaramasa bile sırf kokusu için kullanırım.
Kullandığımda ilk anda etkisini gördüm diyebilirim. Daha canlı ve aydınlık bir cildim oldu.
Cildi güzel arındıyor.Cildim yağlıdır ve yağ dengesini iyi ayarladığını da söyleyebilirim.
Tabi ilerleyen zamanlarda başka dertlere de deva olursa tadından yenmez.
The Balm Balm Jovi : Aslında Nude Far paletini almaya gitmiştim ama annem illa bunu al dediği için kıramayıp bunu aldım :)
İçinde 12 Adet Far, Marry Lou Manazer Aydınlatıcı,Frat Boy Allık ve 2 Renkte Ruj var.
Essence Aydınlatıcı Kalem : Şampanya renginde göz pınarlarımı aydınlatmak için aldım.
Dove Yorgun Eller İçin El Kremi : 50 TL ve üzeri alışveriş yapan İş Bankası Maximum Kartlılıar için hediye verildi. Kokusunu hiiiç sevmedim. Ama bir damlası yetiyor.
Golden Rose Ruj : Renk numaralarını hatırlamıyorum anneme hediye aldım.
The Balm Instain Allık : Toile strawberry çilek rengi olarak tanımlanmış, pembe alt tonlu bir şeftali rengi. Cildimde duruşunu çok sevdim. Ambalajı zaten dünya tatlısı bildiğiniz gibi. Sık sık kullanacağım allık listeme girdi.
Maybelline Color Tatto Far : Daha önce Eternal Goldunu kullandım ve indirimdeyken de Bronze rengini aldım. Kalıcılığını ve renklerini pek seviyorum. Krem far arayışı içindeyseniz tabiki Color Tattoyu öneriyorumm. :)
Gratis Makyaj Çantası : Annemin her yer makyaj malzemesi demesinden bıkarak kendime bir çanta edindim sonunda. O da rahatladı ben de. :)
                                               Watson'tan aldıklarım ;

Neutrogena Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli : Ciddi anlamda memnun kaldığım bir ürün. Yüzümü başka temizleyicilerle temizlediğim zaman mutlaka kalıntı bırakıyor. Ama bunda yüzümü bir yıkadım makyajı silmiş süpürmüş. Rengine de baygınım  :)

Watsons Aseton : Kokusu berbat ama çıkarma konusunda idare edicek beni bir süre.


0 yorum:

Yorum Gönder